Pigg o glaaaa

kexchoklad - vilket jag oxå köpte till lilldotterns kalas, 4,95 st på Willys - hilma bra pris ...

Känner när jag är hos sjukgymnasten att jag pladdrar på och att jag känner mig som en mört, hahaha gla o pigg - hoppas det håller i sig.  Kan ju ha o göra med att jag somnade rätt tidigit igår, måste få det att funka att jag lägger mig i tid och verkligen försöker sova då oxå.

Tar bilen till jobbet och åker förbi Coop i RoslagsNäsby o hämtar mitt paket som ligger där o väntar - det är presenten jag har köpt till min guddotter. Har letat som en tok efter just denna önskade present men fick tillslut köpa den på nätet ... visst är den söt ... hoppas hon blir glad.



//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Tack snälla för tipsen! Kommer du på nåt mer eller ser nåt på stan skrik till!! Kram kram

2009-01-30 @ 10:57:05
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0