Så ringde läraren igen ...

Får autmatiskt panik när jag ser hans nummer - men han är bäst, min lilldotters lärare!! Han har "haft samtal" med de inblandade idag och det är en fjäder som blev till en höna för att det inte gick att backa på det som de andra tjejerna gjort.

jag förklarade att jag tycker det mest vidriga i allt är att föräldrar till barn inte kan hålla sin käft inför sina egna barn. Säg inget som barnet i sin tur kan snacka om eller ta upp med vedebörande senare och lägga en förbannad tyngd på det stackars barnet.

Vuxna måste för i hel-ete vara så pass vuxna så de kan föra ett samtal mellan vuxna om det är något som illa berör dem eller som de ser är upprörande. gaaaa *kokar*

såååå lung o fin ... lilldotterns lärare håller med mig och säger att han ska försöka att grotta vidare i just det eftersom detta nu blir andra gången som lilldottern är utsatt för detta betende från V U X N A föräldrar i klassen !!! *svär hejdlöst*

tack lilldotterns lärare för att du är förstående och verkligen ser

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0