Sega förbannade morgon ...

Vill inte vill inte ... varför känns det alltid som om jag precis har somnat när jag ska gå upp? Jag måste antingen sova jättedjupt eller jättelätt ... nån som vet hur det ligger till?

Kastar mig i duschen och sen sätter jag stordottern att göra min smothie ... går jättebra TACK älskling  =)

Frukost: Smothie, knäckesmörgås me skinka te me honung och mjölk

I går läste jag på Josefina Ballerina ´s blogg att man blir hård i magen av te utan socker - kan stämma mycket väl, jag väljer att lägga min röst på "tror på" sidan på det påstende i alla fall, tur är väl att jag har honung i teét på morgonen ;-)

Jag stängde aldrig fönstret igår kväll och jag gjorde bara axelövningarna på den onda axeln igår ... fuskade alltså, hrm o i morse så gjorde jag dem inte alls ... wtf måste skärpa mig!!

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0