sov eVis sov ...

jag åkte hem o hämtade lilldottern så stack vi iväg för att köpa födelsedagspresent till stodottern. Lilldottern hittade det som hon ville köpa och jag köpte det som jag och hjärtat hade bestämt.

Tänk att medans lilldottern sitter och äter mat på Donken så tittar jag på med en mellanstor latte i handen, kan ni tänka er!! Det har nog aldrig hänt förut i hela mitt liv, det bästa var att jag var verkligen supersugen på att äta men inte hungrig så jag lät bli helt enkelt! Jag åt när jag kom hem istället.

Middag:  Smothie, knäckesmörgås me skinka och en orange paprika

Tittar på Lara Croft me lilldottern en stund o nu är det snart dags att sova själv oxå - hjärtat står och klär på sig för att åka till jobbet i skrivande stund.

Kvällsmål: En avokado

Jag är otroligt nöjd med dagen - inte haft någon större smärta i axeln och fått massor av jobb gjort. Hittat presenter, hållt mig borta från Donkenmat och umgåtts med både döttrarna och hjärtat... Men nu är det dags att sova ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0