Svin kallt och hittar inte plånkan !!

Sovmorgon eftersom jag ska till sjukgymnasten - trots det så är jag hyperstressad när jag till sist ska gå hemifrån. Har gjort mig en

Frukost:  smothie - som jag tar på vägen till sjukgymnasten.

Men innan jag ens går hemifrån så virrar jag runt i lägenheten säkert 40 varv för att jag inte hittar plånkan!! va fan har jag glömt den i bilen sen igår ... hoppas då bara inte att jag haft inbrott oxå ... *hjälp*

Packar snabbt en övernattningsväska till lilldottern ifall att L bestämer sig för att hämta henne efter sitt jobb. Så nu är jag på väg ... kommer till bilen och ser att den är intakt och plånkan ligger fint mittemellan sätetna *suck* Skrapar rutorna och sen bär det av.

Kommer in o får mig mina elnålar och njuter av massagen ... sen iväg till jobbet ... näehä ... då har jag fått smspåminnelse om att jag har ett paket på Coop från Ellos ... wiiie då kan jag ha nya kläder ikväll när vi ska på fest ...*glad*

nu är jag på jobbet och vår efterlängtade E är tillbaka efter operation och hej o hå - hon ser oförskämt pigg och kry ut och det är så härligt att hon är tillbaka, hade aldrig trott att jag skulle sakna henne så men det har jag faktistk.

//eVis

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Juniortränare i ART serru.

2009-01-17 @ 00:37:11
URL: http://svalenius.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Juniortränare för ART serru.

2009-01-17 @ 00:37:53
URL: http://svalenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0