Tvättstugan ...glass...och mys ...

Blir hämtad på jobbet eftersom hjärtat har skjussat sina föräldrar till båten - de ska åka till Tallin o bo på hotell och ha lite mysigt som present på svärmors födelsedag.

Vi åker till Täby C o hämtar upp stordottern som har hängt där på eftermiddagen med sina polare, sen vidare till ICA Stop för att inhandla lite middag till de andra - själv ska jag ju inte äta så mycket ....lunchen räcker gott o väl.

Middag: Smothie, två knäckesmörgåsar med julskinka och senap, en kiwi, en mandarin

Åker och hämtar lilldottern som är hos en kompis och sen direkt ner till tvättstugan när vi kommit ner. Emellan tvättarna så äter jag lite glass och just nu sitter jag o tittar på Let´s Dance när jag har varit och hängt tvätten i torkskåpen.

Har ont som F-N i axeln värre än någonsin - men som sagt så sa ju sjukgymnasten att det kunde bli en sån reaktion på akupunturen.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0