Färgglada svampar

Idag var det segt värre att gå upp - men det gick till sist. Bägge tjejerna var redan i full fart när jag kom upp - skönt att de är så självgående som de är.

På bussen lyssnar jag på mammas Ipod som vi har fått låna - har laddat den med min favoritmusik, när jag lyssnar på Kate Perry så kommer jag alltid att tänka på en bok som jag relativt nyligen läste. Både boken och musiken har den där svampiga, färgglada och knasiga känslan i sig. Jag blir alltid glad när jag lyssnar på Kate Perry - men när jag läste boken så blev jag galet busig och ledsen.

Boken köpte jag när vi skulle åka till Egypten för jag tänkte att stordottern skulle ha nåt att läsa om hon hade litre tråkigt - nu underskattade jag Egypten och det blev jag istället som läste boken eftersom stordottern inte hade tid helt enkelt. Men glad är nog jag för det, eftersom boken var kanske lite för mycket om sex, droger och rock ´n roll för att hon skulle vara mogen att läsa den.

men ja rekomenderar starkt att lyssna på Kate Perry´s One of the boys album och att läsa boken Innan jag dör av Jenny Downham kanske till och med samtidigt ?!

  


//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Tack för dina tillfrisknings ord, hon mår faktiskt lite bättre i dag!! ha en bra torsdag !! kram :)

2009-01-29 @ 12:06:24
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0