Vad är det med mina bakterier ..?

Helt plötsligt igen så känner jag mig förkyld, hela dagen har gått och jag har inte mått dåligt en liten stund. Men så nu efter min promenad på 1½ timme så mår jag apa ...nacken stramar igen och ögonen svider. Axeln har jag så ont i så jag vet inte vad - A L V E D O N tack ...

Middag: Blir resterna av lasagnen idag igen, lilldottern gör en supergod colwslaw till sin frusna mamma...

jag är supersvettig o samtidigt alldeles iskall, tar en snabbdusch och in i mysdressen och under täcket. Lilldottern och jag ligger i sängen och äter mat *ibland får man det* och tittar på tv. Hjärtat och stodottern är på träning och kommer hem när vi gottar oss som bäst

Kvällsmål: en bit kladdkaka och vaniljglass

Nu har lilldottern haft sitt lilla avundsjukedrama när jag och stordottern titta på tv i sängen tillsammans efter att lilldottern gått o lagt sig haha...hon e ju för söt mitt lilla kardborreband.

Hjärtat har åkt till jobbet - vilket innebär att jag inte kommer att kunna sova, för nu har stordottern gått o lagt sig i sin säng ...

Nu vägrar jag att må dåligt i morgonbitti - bara så alla vet!! Ska gå upp o fixa ordning för frukosten och sen göra mina axelövningar - stänga fönstret i sovrummet och sen gå o lägga mig för att förhoppningsvis somna !!!

//eVis

Kommentarer
Postat av: sophie johansson

jasså, kommer du härifrån? :)

nja, jag har bott där halva mitt liv, men just nu bor jag en bit utanför =)

2009-01-12 @ 22:49:46
URL: http://misss.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Haha, tyst nu Eva, vill inte höra :P Haha. Jag gillar att läsa din blogg också, men jag fattar inte hur du pallar göra den där tränamagenövningen varje dag ;)



Kladdkaka, mmm :)



Kramar

2009-01-12 @ 22:54:00
URL: http://fridafranzen.blogspot.com
Postat av: eVis eVise

Frida > nja men nu avbröt jag den den The Evil Russian - när jag fick skitbeskedet om min axel. Koncentrerar mig på de övningarna istället. Men jag lyckades fullfölja en hel dag ...blev totalt 20x13 situps ...260 st =)



Sophie > näe inte jag men min kusin med familj bor kvar, mina farföräldrar är begravda där och vi har sommarstuga mellan S-hamn och Hudik.

2009-01-12 @ 23:03:17
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: sophie johansson

jaha, ja då förstår jag :)

2009-01-13 @ 15:38:29
URL: http://misss.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0