wOw eLAkuPunKtur ....

Har ju lite sovmorgon eftersom jag ska till sjukgymansten idag - men vaknar o känner att nåt inte stämmer. Ingen av tjejerna har gått upp så jag säger åt hjärtat som just klev innanför lägenheten att han ska väcka dem.

Somnar om en liten stund

Frukost: Smothie, knäckesmörgås me skinak te med honung och mjölk

Går till sjukgymnasten - tar ca 10-15 min - rätt skönt, det är redan ljust ute. Klockan är bara strax över åtta så det kanske börjar bli ljusare tider redan wiiiiiee som jag längtar.

Slänger mig på britsen för att få nålarna i mig när jag kommer fram - då säger hon att hon ska sätta el i dem oxå ... haha *hysteriskt fnitter* okej ... *skakis* ....Jag är superrädd för el så att jag ska ha nålar i kroppen med el i känns så där kul, men jag är beredd att göra vad som för att den här förbannade axeln ska bli bra. Sätt igång!!

Nålarna guppar runt av elvågorna och det är faktiskt riktigt skönt - sjukgymnasten lägger på lite ICE Power kräm, oxå riktigt skön ...

tar tåget till jobbet o nu sitter jag här. Jag har hunnit städa ur kylen eftersom jag spillde ut halva mjölkpaketer när jag skulle ta det i mitt te - men det behövdes ändå göra rent, bara j-vligt irreterande att det "alltid" är jag som gör det!!

Måste köpa



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0