åååå det pirrar - jag längtar och är sååå ivrig !!

för att jag ser ju hur snyggt det kommer att bli i hallen när det är klart alltihop. Igår blev hjärtat lite sur på mig och åkte till sin kompis en par timmar för jag bara tjatar och studsar på att vi ska göra nåt så det blir klart igår helst :) förlåt för att jag är så ivrig och tack för att du säger det rakt ut till mig så vi kan reda ut den spända känslan som blir när en ska vara hänsynsfull och hålla igen.

Undertiden som hjärtat var iväg så spacklade lilldottern en liten del av en vägg och jag tog spotlightslådan och spacklade den - det kommer nog får stå och torka tills i morgon för det vart ganska tjockt på vissa ställen och sen får vi slipa och sen kan vi måla taket, färgen har jag redan!

Stockholmsvit!! 

Ska leta efter en ny snygg lampa för att ha på den del av taket där inte spotlight lådan är ... annars blir det för mörkt tror jag!

Lipstick Jungel har börjat igen och det med besked - älskar Nico!! Hon är så skön...





//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0