Byggare Bob

Idag ska hjärtat och min pappa vara Byggare Bob hemma hos oss, de ska äntligen börja fixa klart vår hall... tror att de ska börja med taket idag och sätta upp som jag förstått det en "låda" med spotlights i som ska täcka där den fasta garderoben stod innan :)

Sen ska det spacklas vägg, tapetseras med easy cover och sedan med vår fina fina tapet som vi beställt ....målas vitt på övriga väggar och sen läggas ny matta .... 

Vår fina tapet som vi har beställt


wiiiie jag längtar tills det är klart ... hoppas på att kunna hjälpa till lite även fast jag jobbar - de får ge mig uppgifter som jag kan göra när jag kommer hem.

//eVis


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det är från Tim att fått sina prickar =) Ja jag tycker det är skönt att det blir gjort nu och när han är så pass pigg som han är med!

Hoppas allt är bra med er! Har ni bestämt nått med semestern än då?

2009-07-06 @ 11:42:19
URL: http://livetinyhed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0