Gårdagens träning

Jag hade bestämt mig, att jag skulle försöka gå så länge det gick. Har ju haft en förbannad hälsporre som bråkat i min högra fot och nu har jag inte känt av den på länge, jag har lyckats att gå i 10-15 min som uppvärmning, sen har jag inte vågat mer för att inte behöva börja om igen med samma smärta som tidigare.

Men nu var det dags att sätta foten på test - 1h och 10 min vart det :) på gångbandet i både uppför och vanligt platt. Så himla skönt. Svetten rann längs kroppen eftersom det är så grymt varmt inne i gymmet - ventilationen är avstängd då det var dammbrand för ett tag sedan. De håller på och renoverar matsalen på jobbet och allt hänger liksom ihop tydligen *suck*...

Körde 30 min styrka efter och det var grymt skönt, nu blir det inte så mycket mer på tre veckor för jag jobbar sista dagen innnan semester börjar wiiiie!!! Men jag kommer att ta med mig kläder för att kunna vara ute och gå istället, nu är jag ju igång ingen :)

Vart så där segt skönt trött efter träningen så jag åkte hem till hjärtat som var helt ensam, lilldottern skulle sova hos en kompis och stordottern hade bara kommit hel lämnat tvätten och sen stuckit iväg på bio i Kista :)

Hjärtat hade tvättat och hängt stordotterns kläder redan så jag behövde bara göra mig lite middag och sen slänga mig i sängen för att se på en film - kommer inte ens ihåg vad det var för film för jag tänkte direkt vilken B film och somnade. Säkert superroligt för hjärtat men vad göra *sorry*

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0