Idag är jag stark :)

Var på Fjärillsshuset tillsammans med lilldottern och hjärtat - det var otroligt varmt inne hos fjärillarna men helt klart värt varje svettdroppe. De är så vackra och man förstår verkligen hur mycket skönhet det kan komma från en puppa när man är där.



De har även en stor akvariepöl full med japanska karpar - stora och små i alla olika färgkombinationer. Både hjärtat och lilldottern hade händerna nere i pölen hela tiden för att känna på fiskarna, jag är lite för feg för det och gillar inte de slemmiga mjuka kropparna som fiskar har.



Efter Fjärillshuset åkte vi till familjen E för att se om lillgrabben ville följa med till Vaxholm o ta en glass - men han skulle hänga me storkillarna och spela fotboll på Tibble. Stordottern och H ska på bio så det innebär att jag och lilldottern får njuta av hemlagad pizza själva och hjärtat får ta det som blir över när han vaknar.

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Då var vi där nästen samtidigt! Såg du dvärgvaktlarna? :)



Kram P

2009-07-30 @ 12:21:48
Postat av: eVis eVis

Om du menar de supersmå fåglarna utan stjärtfjädrar så ja då såg jag dem ... :)



Hade glömt bort att det var så mysigt där, har inte varit där på massor av år.

2009-07-30 @ 19:44:57
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Precis, de är såååååå söta! Kycklingarna är ju stora som humlor liksom.. :) Ja, verkligen mysigt där, men svettigt! Min mamma fick massa imma på glasögonen.. :S



Ha det fortsatt bra på semestern! Jag ska till Dalarna en sväng! :)



Kram//P

2009-07-30 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0