Igår

tränade jag på lunchen och tog lite tyngre vikter - det är sååå varmt på gymmet och det gör ju att man mycket lättare blir svettig :) Jag gillar att bli svettig då jag tränar så mig gör det absolut ingenting... Körde överkropp (armar och mage) idag igen, jag känner inte för att ha träningsvärk i benen just nu - orkar bara inte med det. Men tänkte till hösten ska jag börja koncentrera mig ordentligt på benträningen.

När jag kom hem hade hjärtat planerat thaisoppa till middag - jippie - det är ju såååå gott, speciellt när han gör den! Kyckling, citrongräs och körsbärstomater... me like alot

Sen dog jag tror jag - tappade all ork och lust men klockan var ju inte mer än halv sex på eftermiddagen så jag ringde till A och T och fråga ifall de ville hänga med till Vaxholm o fika, de ville dem, så lilldottern ringde sin vän M o fråga om hon ville följa med och hon både ville och fick :O så iväg vi åkte ...

Supermysigt - träffade lillprinsens fd flickvän som jobbar på ett av ställen iår, supergullig tjej som lilldottern bara avgudade så det var ett kärt återseende. Sen satt vi o snacka medans lilldottern o hennes kompis hade det kul ihop själva, vi blev lite sena men jag tror det gick bra ändå.

Kram
//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0