Känsla av frihet

Även om jag inte stack in till stan som jag hade "planerat" i måndags när jag fick ett supertillfälle att göra det jag ville utan att ha något som "drog" i mig hemma, så känns det som att jag kommer att kunna leva på det länge att jag ville göra det jag ville göra ... haha

hahaha

jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att andra ska förstå - jag ville göra något bara jag för min skull och helst med sällskap - jag är ju trots allt väldigt sällskaplig av mig.

Nu var det ingen som kunde sällskapa med mig och då bestämde jag mig för att åka hem. När planerna ändrades så hade jag ändå nya planer - jag skulle hem och äta paj som finns i frysen, skära lite grönsaker till och så skulle jag gjort mig en tårta och smaska på när de andra kom hem.

Men så vart det inte heller HAHAHA ett roligare mer fartfyllt äventyr kom på förslag och det skulle även innebära gott sällskap så så vart det istället ...

Nästa utmaning till mig själv är att när ett tillfälle som det kommer igen så ska jag åka in till stan själv och njuta av en latte och läsa lite bok - se på folk och bara ha det bra med mig själv.

Beslutet är taget och nu är bara handligen kvar.

//eVis

Kommentarer
Postat av: Cissi

hej kusin. jag kommer jobba mycket nu och 6 veckor framåt men har 2 "glapp" med ledigt 3 dagar i sträck....wohoo =) När har du semester då?

2009-07-01 @ 22:02:05
URL: http://livetinyhed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0