Kista Centrum

är så grymt bra tycker jag !! Det finns massor av bra butiker - lite udda och så klart det vanliga som Gina, H&M och JC. Direkt när vi kom in på BikBok i Kista så hittade stordottern de byxor hon ville ha och så var det klart - så skönt!!

Gick runt lite och hitta lite smått och gott åt både lilldottern och stordottern, sen åt vi lunch och bara hade det bra.

Jag har varit och hämtat de tapeter som vi ska ha i hallen - de hade kommit från England och låg bara o väntade på att vi skulle hämta dem ... det närmar sig ett slut. Tydligen så tycker både hjärtat och min pappa även kallad Byggare Bob att vi ska lägga om golvet innan vi tapetserar sååå då är det bara att köpa golvet och få det lagt sen kommer tapeten upp ... määä åååh så lång tid det ska ta då!! O_o

Snart ska hjärtat åka och jobba för första gången på fem veckor - tycker lite synd om han faktiskt. Stordottern är ute med kompisar och lilldottern njuter av sitt "nya" rum efter att vi köpt en loftsäng till henne - blir ju så mycket mer golvyta direkt.

Själv ska jag nog njuta av lite glass och en film senare och bara ta det lungt.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0