Måndagmorgon

Idag är nog vad jag skulle säga min första semesterdag. Visst jag har haft en vecka men  det var tillsammans med 31 st 13åringa tjejer på världens störtsta fotbollstunering!!! Vi har haft superroligt och det har gått förvånandesvärt bra.

Idag började jag med en rask promenad på 40 min och när jag kom hem var frukosten färdigdukad, sitter och äter mina smörgåsar och dricker mitt te samtidigt som jag skriver och snart ska jag äta en tallrik med yoghurt och müsli.

Ska måla när jag har ätit klart, första varvet över easy covern och sen får vi se vad som händer. Har köpt biljetter till Harry Potter filmen som jag tänkte vi skulle se ikväll.

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Roligt att du är tillbaka! Tänke åxå se Potterfilmen.. Har ju inga barn som alibi dock.. ;) Kram//P

2009-07-20 @ 15:28:01
Postat av: eVis eVis

Man behöver inga barn för det :)

2009-07-20 @ 16:47:48
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0