Morgonpromenaden

Har ju tänkt att jag skulle pressa min fot så mycket jag bara vågar just nu och hur gör man det på bästa sätt - powerwalking! Så nu har jag tagit en promenad på 40 min (var vad jag våga mig på) och det var skönt men nu efteråt så känner jag foten på ett sätt som jag inte riktigt gillar.

Tar det lugnt tills åtminstone tisdag nu och ser om jag inte kan prova mig på att gå igen då!

Nu ska jag packa allt inför Göteborgs resan och vår vecka på Gothia Cup ... kommer bli galet roligt.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman, long time no see! Mysigt med Göteborg!! Hoppas ni får det kul!!!! Hade du hälsporre trots allt i foten ,faan man borde bli läkare det va ju det jag skrev till dej att det kunde vara,,hihihaha

I vilket fall som helst så hoppas jag du känner dej bättre i foten!!! massor av sommar kramar :)

2009-07-15 @ 04:15:36
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0