Söndag :)

Idag är sista dagen för hjärtats semester ... vädret är som det har varit hitintills under de två veckor som jag har haft semester, molning och blåsigt, ingen risk/chans för badstranden i alla fall :(

Igår var vi och åt middag med mina föräldrar, har inte träffat dem på hela semestern kändes det som men nu var det dags. Som alltid god mat och mycket mysigt prat - lilldottern var inte med denna gång då hon var med en kompis som hon dessutom sovit över hos. Nu när jag ringde för att fråga när vi ska hämta henne så säger hon 22 ikväll haha, okej !! Så skönt när hon är med O för de kommer så bra överens och gillar varandra. Vi kom ju även fram till att lilldottern och C kommer väldigt bra överens och fungerar superbra ihop, nu har vi inte setts på ett tag då vi varit borta men jag tänkte kanske råda bot på det på tisdag.  Jag ska till Wirge och fixa mina naglar igen och jag läääängtar - har varit jättejobbigt att inte ha dem som jag blivit så van vid så det ska bli skönt att bli fin och "hel" igen.

Nu ska jag och stordottern åka till Täby C för att shoppa lite - jag har gjort mina räkningar och jag vart glatt överraskad kan jag säga :) så nu ska hon  få ett par byxor som hon har tjatat och längtat efter länge ... Sen blir det middag hos hjärtats brorson med sambo ... *mys*

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0