Supervanlig tisdag på semestern ...

Vi var till lite olika möbelbutiker för att se ut matsalsstolar som vi vill köpa - hittade en del på Mio men vi ska nog leta vidare. Här är några av dem vi tittade på ... den som är ensam var klar favorit - dock 1490 kr /st så jag vet inte riktigt ...kanske kan hitta nåt mer prisvärt någon annanstans...



Har varit och fixat naglarna igen och det är ju en fröjd att återigen känna sig "hel" .... vart med mörktbrunt glitter istället för fransk manikyr, kände mig höstig och vintrig när jag var där - har väl med det otroligt roliga och vackra vädret att göra kanske *ironisk*

Nu är jag helt slut och vill bara sova - men jag tror inte att det är någon som kommer att godkänna det så här före klockan åtta på kvällen :( men jag tänker då inte göra nåt mer idag ...

Hare gott

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0