Tisdag

Runt tretiden kom lilldottern till mitt jobb, det har blivit lite av ett äventyr för henna att fixa att åka till mitt jobb själv. Hon måste ju trots allt åka buss och tunnelbana för att ta sig hit, nu vet jag ju att hon fixar det och blir hon lite osäker så ringer hon direkt. Blir till att köpa busskort till henne i höst så hon kan ta sig till sina träningar själv kanske :)

Hur som vi åker hem sen och alla är håglösa och rastlösa på samma gång så vi bestämmer oss för att åka till Kista C för att gå på bio (vårat andra hem snart ) det blir The Proposal av Anne Fletcher med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Jag trodde ärligt talat att jag skulle kissa på mig ett tag när jag skrattade, den är så fantastiskt uppbyggd hela historien så det blir som en enda stor förlösning vid visa delar av filmen. Helt klart värd att se men man kan vänta tills den kommer på dvd.



Åt på Food Corner och längtade ändå hem till sängen, först åkte vi förbi Coop och köpte Easy Cover och lim för att hjärtat och pappa ska kunna fixa vidare med hallen som idag :) wiiiie

Hemma hällde hjärtat upp ett vin som jag inte klarade av att dricka upp, var alldeles för stark smak och passade inte mig i smaken alls. Kopplade upp Änglar och Demoner av Ron Howard med Tom Hanks och Ewan McGregor. Jag i min enfald trodde att den skulle vara en efterföljare till DaVinci Koden men det tyckte jag inte att det var... hjärtat som inte sett DaVinci Koden blev ju glatt överraskad då han faktiskt kunde hänga med riktigt bra i handligen trots allt. Nja inte min typ av film och för mycket Halleluja ... man kan vänta tills den kommer på dvd



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0