Dag 1 efter semester

shit shit shit så svårt det är att komma upp - galet svårt.

Idag har jag jobbat rätt lugnt, det var inte supermycket som hade kommit in under de dagar jag inte varit på jobbet så det kändes väldigt skönt. Träffat min kollega som kommit hem från nån sorts militärtjänst i Kongo - galet skönt att han är välbehållen och hemma igen. På eftermiddagen tackade vi av A som har varit vikarie åt han som varit i Kongo, han har fått en värsting tjänst som trainer....så glad för honom men samtidigt supertrist att han ska sluta hos oss så klart.

Alla skulle ut på AW efter jobbet idag men jag hade ju ingen aning om att dem planerat det så jag kunde inte följa med idag. Åkte istället hem till lilldottern och drog iväg henne på en liten shoppingtripp i Täby ...hittade två tunikor, två koftor, två linnen och en munkjacka på superrean ... :)

Nu har jag duschat och ska gå o lägga mig men då ligger stordottern o hjärtat i vår säng o tittar på U21 matchen USA - Spanien ...*suck*

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0