En timmes Styrketräning

Är nu avklarad och jag har även ätit lunch :)

Körde bröst, triceps, biceps, mage och rygg. Såå skönt - jag kan ju faktiskt träna trots foten, bara inte konditionsträning som jag så gärna vill träna. Vill inte träna så tungt, alltså inte med så tunga vikter för jag vill ju inte öka i omfång - hellre tvärtom. Men det blir så lätt att det knappt känns nåt då man kör me lätta vikter. Har börjat göra fler repetioner och det gör ju att det svider liiiite på slutet i alla fall :)


Det var skönt så jag får nöja mig - kommer nog ha träningsvärk i morgon :)

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Drygt att de inte såg något på röntgen..:( stackars dig. Själv mår jag sådär, har haft kontakt med Honom igen, Men det verkar bara som om vi blir osams..ledsamt. Väldigt ledsamt. Men Men, jag hoppas att han ångrar sig en vacker dag. Har i alla fall insett att han inte bara har bra sidor, vilket jag trodde från början. Vi skulle nog inte kunna bo ihop. Han är lite för mycket dysterkvist. Alltid lär man sig något. Men ibland får jag tillbaka känslan av att han har kommit undan alldeles för lätt, att det bara är jag som fått allt elände... Ska i alla fall försöka igen att inte prata med Honom. I alla fall inte förrän vi båda är i bättre balans.. Vi får väl se hur det går.. Är ju vansinnigt rädd att förlora honom helt.. Nåja, hoppas din fot blir bra snart:) kram:) p

2009-06-08 @ 12:50:36
Postat av: eVis eVis

Peggy - jag trodde Han var en bekant till mig. Hela hans situation, barnens ålder, hur han bodde osv stämmde så bra övereens .. men vad vet jag =) Jag var så säker så jag ville inte att du skulle skicka brevet för den sakens skulle tex. Jag frontade honom och han menade på att han inte hade gjort något med någon, så skicka du brevet vettja ...känner mig elak idag

2009-06-08 @ 12:55:06
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Haha, det vore ju humor...men man vet ju aldrig, världen är liten.. ;) Jag har ju som sagt lagt ned den rent fysiska kontakten, med lilla hjärtat tar lite längre tid på sig, särskilt med tanke på det som hände i höstas...med aborten och allt.. :( jag vet allt om att känna sig elak



jag har slängt alla brev som författats i ren ilska...kanske tur, kanske otur.



Eftersom han under den här tiden blev en av mina bästa vänner åxå, så vet jag hur du känner. Det är aldrig roligt att förlora en vän.



Men jag ska se till att den här sommaren blir den bästa i mitt liv.. :)



Kram

2009-06-08 @ 17:20:09
Postat av: P

Förresten, din manlige bekant, hur tog han dina "anklagelser"? Han måste ha blivit förvånad! :)

2009-06-11 @ 17:35:45
Postat av: eVis eVis

Det är ju just det som är det "äckliga" i det hela - jag bad hjärtat prata med bror T om han visste något till att börja med och där är ju då ytterligare ett sammanträffande...Men med tanke på hur allt har varit mellan dem två så vart han kanske inte heller så förvånad över att han fick frågan som jag förstod det.

2009-06-13 @ 15:08:15
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Tänk vilken såpa livet kan vara.. :) Okej, tur han inte blev arg i alla fall, å att du kunde ta det via brodern! Kan ju lätt bli lite känsligt å upprört i sånna situationer.



Jag har inte pratat Honom idag i alla fall, han är mest deppig och ger mig Ingen energi alls...men han finns fortfarande i mitt <3...nu ska jag i alla fall ut på stadens glada gator och dricka lite öl! Ska bli trevligt.. :) Hoppas du får en skön helg..å att solen kanske tittar fram lite mer.. :)

2009-06-13 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0