Födelsedag ....Finland

Idag fyller jag år - har fått massor av sms, gratulationer och annat.

I morse vart jag överraskad med tårta och present av P och familj :) Efter frukosten åkte vi till "villon" och hade en underbar dag där tillsammans med R´s faster och man.

När vi kom hem så ringde A och gratulerade mig ända från Turkiet - blev såååå glad, saknar A så otroligt mycket och försöker läsa hennes blogg I Turkiet så ofta som möjligt eftersom det nästan är enda kontakten man har med henne. Men nu fick jag veta att hon ska försöka komma hem till jul!!

Badade bastu och nu ska jag snart gå o lägga mig i sängen o titta på tv, är helt slut ...

Kram på er alla

//eVis

Kommentarer
Postat av: Mister Secret

Grattis eVis!

2009-06-21 @ 22:10:09
URL: http://ontherun.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Grattis Eva och hoppas du får en skön födelsedag.

Lena. F

2009-06-22 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0