Helgens bravader

i fredags vart jag lite lurig under fötterna när vi vart överbjudan till kompisarna A&T på drinkar :) vi hade supermysigt och jätteroligt hela kvällen, vi tog en taxi hem vid halv tre på morron och då glömde givetvist stordottern sin påse med favoritshortsen i taxibilen. *suck*

På lördagen kom så mor, far, bror m familj och svärisarna över för att fira mig i efterskott. Lilldottern och jag hade bakat en supergod tårta (en sån vi fick på midsommar) och den gjorde så klart succe.

Söndag var det cup för hela slanten - hämtade kusinerna M och S på morron och iväg till Nykvarn tidigt tidigt ... det var superfint väder och vi badade, solade, åt och tittade på fotboll. var inte hemma förrän vid niotiden på kvällen igen. Då hade stordotterns lag vunnit alla matcher utom finalen som de förlorade på straffar ...

Hoppas ni haft en bra helg för det har jag haft

//eVis


Kommentarer
Postat av: P

Vad var det för tårta? Kram:) <3

2009-06-29 @ 19:20:16
Postat av: eVis eVis

Den heter Ullas Romtårta men jag har inte rom i, utan starkt kaffe. Kan lägga ut receptet så får du prova den :)

2009-06-30 @ 08:23:46
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Gärna:) ojoj vad det är varmt! Hur orkar ni i er familj sporta när det är så varmt? :) kram:)

2009-06-30 @ 09:25:11
Postat av: eVis eVis

Mycket förberdelser - massor av vätska hela tiden och kolhydrater till barnen i alla fall :)

2009-06-30 @ 09:33:24
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0