Idag är en vanlig dag

precis som vilken annan dag som helst.

Jag går till jobbet - lagom pigg och har mina väskor med dig för att jag ska hinna göra det som jag vill och ska.

Tränningsväskan på ena axeln och handväskan med böcker, plånbok och andra bra och ha saker i - lilldottern följer mig till bussen och vi vinkar till varandra så länge det går. Innan har vi sagt ha en bra dag och att vi älskar varandra, som vilken annan dag som helst.

Men idag är ingen vanlig dag för idag är det S´s födelsedag :) min lilla yster som blir hela vänta måste räkna ... 28 år idag :)

Hoppas din dag blir allt utom vanlig och som alla andra dagar - hoppas den innehåller precis allt som du vill att den ska innehålla och att du blir överraskad på alla möjliga sätt och vis.

Älskar dig


Puss


//eVis

Kommentarer
Postat av: sandra karlsson

Du är go du yster :) tack för dina tankar löv u!

2009-06-03 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0