Igår var ingen bra dag

till sist så slutade dagen rätt pissigt faktiskt, tror att det är vädret (skyller på det ialla fall).

Fick superont i hälen på eftermiddagen så jag hoppade över boxningen och det gjorde mig bara på sämre humör - men jag har sagt att jag ska försöka lyssna på kroppen mer än vad jag gjorde när det var axeln som var paj. Har ringt till läkaren idag för att prata om detta - de kommer att ringa mig runt niotiden så får vi se vad som händer då. Jag tror fortfarande inte att det är en hälsporre, det är antigen en spricka eller så är det en stressfraktur ...

Fick superont i huvudet på kvällen då jag återigen har bestämt mig för att sluta med kaffe igen, det är nämligen så att av någon anledning så verkar jag tycka att det alltid är ok att ta en kaka, bulle eller vad det nu är till kaffet och det håller inte., så nu är det slut på kaffet igen och jag kommer att ha ont i huvudet denna dag oxå sen är det över ... men ska preppa så gott det går med vatten i alla fall.

Jag längtar så tills på tisdag och jag beställer definitivt fint väder tills dess. Vi ska nämligen ut med min kollega P´s båt och åka till Saltsjöbaden för att inta en god middag där. Jag älskar verkligen att vara på sjön och längtar som sagt massor tills dess.

Nu har jag en skön fredagsarbetsdag och en ganska lugn helg framför mig - vad ska ni göra i helgen?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0