Igår :)

För det första så gjorde jag en supergod köttfärspaj till middag när jag kom hem, jag hade bett hjärtat att köpa pajdeg eftersom jag är så lat och inte orkar göra en själv. Men han hade lyckats med att köpa smördegsplattor istället så jag fick lov att göra min egen pajdeg - vilket gick jättebra och jättesnabbt så nu vet jag det tills nästa gång.

Hjärtat lurade vi att det bara var champinjoner på ena halvan av pajen och han åt och tyckte det var jättegott trots att det var champinjoner i hela. Jag hade iofs mixat dem tillsammans med löken och vitlöken så de var inga stora bitar som han kunde känna direkt.

Åkte ner till Tibble och tittade på Waxholms herr Alag som skulle möta Österåker, supertråkig fotboll och det stod 0-0 i halvlek då vi åkte hem. Hällde upp lite vin åt mig och hjärtat och tjejerna stack ut o njöt av sommarlovet.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0