Lillhjärtat

Efter nästan hela glaset vin ringde så stordottern o sa att lilldottern höll på o spionera på henne och hennes kompisar och att vi skulle hämta henne. Vi sa (kanske lite dumt) att hon skulle låta lilldottern vara med dem istället för att fjanta sig och ringa oss. Ytterligare en stund går och stordottern ringer igen - då har lilldottern fått nåt anfall och jagar en av stordotterns kompisar och är helt galet arg på honom.

Vi går ner och plockar in lilldottern och massor av saker kommer fram som är lite jobbigt för lilldottern, killen som hon har jagat kommer och vill be om ursäkt (modigt) men han har ju inte gjort nåt fel så vi bara undrar om det är nåt vi kan göra för honom istället. Han har lyckats att springa i en liten glashög (barfota) men han blöder inte så han tror inte att det är någon fara *suck*.

Hjärtat och jag tar hem lilldottern och pratar och pratar och pratar .... det visar sig till sist att hon inte tagit sin medicin som hon ska och jag vet inte - detta kanske är resultatet då...

//eVis


Kommentarer
Postat av: Frida

0700372044 är numret till tema harmoni där jag gör mina naglar. Här är webbadressen också http://www.temaharmoni.se/Naglar



Kram

2009-06-26 @ 10:33:22
URL: http://fridafranzen.blogspot.com/
Postat av: annika

Hej gumman, Faan va jobbigt det kan va i bland, jag förstår precis!!!!! Jag tycker att ni verkar göra ett jätte bra jobb!! Själva va vi på Bup i förrgår för det funkar inte riktigt som vi vill. Där fick vi ett medicin byte som vi startar med i morgon så håll tummarna att allt bara jämnar ut sej och blir så där jätte svenskt LAGOM,hihi ! Vi hade problem ett tag med medicineringen för det e jobbigt att räkna tabletter i en förpackning men så hittade jag små dosetter på apoteket så nu e det jätte lätt att ha koll, om ni inte har så skaffa ( om lilltjejens medicin nu e i tabl. form vill säga) Hoppas ni sover gott nu allihop !! kram kram

2009-06-27 @ 00:38:25
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0