Måndag

Jag jobba o jag lovar att det var segt att komma upp ... shit det var nästan så jag stannade i sängen - men så vet jag ju att det är inte så många på avdelningen så det var bara att kravla sig upp. Dagen gick rätt snabbt ändå och när jag fick veta att lilldottern och hjärtat åkt till Västerås för att se på semi och finalen på Aroscupen för p95 så bestämde jag mig för att åka in till stan och njuta av sommaren och vimlet med någon mer som ville göra det. I min vanliga tur så var det ingen som kunde/ville så jag bestämde mig för att åka hem och göra en eller två pajer och kanske en tårta till för den är ju så god...


Nähe då ringer hjärtat o frågar om jag inte vill åka till Västerås med P för hon ska upp o kolla då hennes son har kommit vidare till finalen, hjärtat är redan där och kommer stanna och kolla på finalen han oxå. Jo men visst varför inte - så hem, byter om till shorts och sen iväg för att möta upp P och vidare till Västerås ...



så det blev fotboll igår oxå :)

Efter finalen åker vi hem för att hämta lite grejer till stordottern som ska sova över hos H och vi är inbjudna på lite dricka och snack  - "gubbarna" vill säkert snacka massa fotboll och varken jag eller P tycker det är särskilt trist så det blir superbra. Vi kommer till familjen E vid 22 tiden och då är det dukat me popcorn och nötter - trevligt. Vi blir kvar till halv ett men sen drar jag me mig lilldottern och hjärtat hem - ska ju faktiskt jobba som idag.

Men idag ska det vara fotbollsfritt har jag bestämt mig för - vi ska till bror familj för att grilla och ha lite mysigt, killarna ska till golfbanan.

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0