Måndag

och jag har bestämt mig för att försöka leva utan Voltaren idag - hoppas på att läkaren ringer och berättar vad dem såg på röntgen i fredag. Måste ju känna ordentligt oxå för att veta om det är bättre eller sämre, det är ju lite svårt med influenser av Voltaren i 10 dagar att veta om jag har ändrat grundläge eller inte ... så nu slutar jag me Voltaren för att se om jag har ont eller inte ...

Igår kväll  hade jag väldigt ont i foten efter att vi varit på Grönan och gått runt i massor av timmar ... :(

uppdatering: Läkaren ringde precis och berätta att det är ingen fraktur eller stressfraktur på foten, så det är bara att uthärda tills det försvinner av sig självt! :(

//eVis

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sänder styrke-kramar till dig så du orkar härda ut med foten som bråkar.

Kraaaaaaaaaaaaaam

2009-06-08 @ 11:46:14
URL: http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0