Min kära släkt

Åkte till min moster och hennes två pojkar idag - träffade min morbror och hans familj som tagit med sig min älskade mormor från Finland och kommit på besök.

Min pappa tog med sig alla barn och morbrors sambo till Lådbilslandet i Södertälje där de skulle möta upp min bror med hans familj och ha lite roligt för sig :) De var borta jättelänge så jag hann börja funder vart de var till och med. Jag menar det regnade ju ute och lådbilslandet låter inte som något man gör inomhus direkt. Men det hade tydligen inte regnat där de var :)

Mina kära kusiner hade fullt sjå med att reta gallfeber på varandra - det finns ju en hel del konkurrans mellan två killar på 18 och 22 år :)

När pappa kom hem med alla barnen och G så började han och äldsta kusinen att grilla, jag gjorde sallad och mamma och moster hade redan gjort potatisgratängen. Nu vankas middag

ja juste det - när barnen var på Lådbilslandet var jag och "tanterna" på plantagen och mamma köpte en palm till mig för 10 kr haha, ska plantera den i ena krukan ute på balkongen så tar jag in den till hösten.

Nu lite bilder från middagen på min sköna släkt - de enda som inte kom med på bild är brorsdottern, morbrors son + hans dotter och jag.



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0