Onsdag ...i Finland

Började dagen så sakteliga - skönt me semester och sovmorgon :)

Efter ett tag upptäckte vi en sommarlovslapp på P´s kylskåp där det stod att det skulle vara lek och skoj på Lappfjärds idrottsplats för barnen mellan 10:30 - 12:00 så vi tänkte åka o hämta de andra två barnen som är hemma på sommarlov och åka dit. Sagt och gjort. Väl vid idrottsplatsen så är det inte någon där - så vi åkte vidare till en lekplats där alla 5 hade riktigt roligt ihop. När de var färdiga och nästan helt slut åkte vi till "bodin" o handla lite mjölk och grisar :)

Hem till momo o fick i oss lite smörgåsar och sen  var det att åka fyrhjuling och kasta boll som gällde, så hem till P igen. Där hemma vart det lite lugn och ro och sen kom P hem med tvillingarna. Då skulle det badas i poolen och de skulle vara vattenkrig i badrummet. Så middag och sen planerade jag och P all mat inför midsommarafton - blir till att åka o handla - sagt och gjort :)

När vi kom hem igen så kom vi på en del saker som vi måste åka och kompletter i morgon i alla fall - tur att jag ska köra momo till "bodin" i morron då hon hade nästan tomt i sin kyl.

Nu ska jag gå o lägga mig - tjejerna är i W´s rum och tittar på film så jag får se när de kommer in o lägger sig ...

Sommarlov och semester :)

//eVis


Kommentarer
Postat av: Niclas

Låter som ni har det bra på andra sidan vattnet..:-) älskar dig mest i världen.. pussa tjejerna från mig..

puss

2009-06-18 @ 01:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0