*orka sätta rubrik*..

Idag när jag vakna så fick jag för mig att det var fredag - tog lång tid innan jag kom på att det bara var torsdag.... glömde träningskläderna hemma så jag kunde inte köra nåt pass på jobbet, får väl gå ut o gå ikväll istället eller nåt...

Har jobbat på som bara den idag och tiden har sprungit iväg tycker jag.

Skrev ett brev som jag la på posten och jag vet inte vad som kommer att hända och vilka följder det kan tänkas få men jag har lättat mitt hjärta och sen får mottagaren göra detsamma om den vill.

Undrar om det händer något roligt annars idag - tänkte åka till Centrum o fixa mitt busskort så jag slipper lägga en förbannad massa stålar på smsbiljetter som jag gjort hitintills. Köpa en pajdeg (eftersom jag är superlat och inte orkar göra en själv) för att försöka mig på ett gott pajrecept som jag fick med mig hem från Finland.

Hoppas på svar från en tjej vid Odenplan för att fixa mina naglar eftersom min "vanliga" tjej är på semester och lyckades bli sjuk då vi hade tid bokad egentligen, händerna är inte snygga nu kan jag meddela ....*suck*

Idag är sista dagen för A på jobbet - det firar han med att åka till Mallis i morgonbitti - jag är inte ett dugg avundsjuk :)

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Hej:) Ja visst är det segt när man varit ledig. Det där med brev låter spännande, hoppas du får ett bra svar. Själv brukar jag mest skriva brev, inte posta dem;) kram!

2009-06-27 @ 10:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0