Resan hem...Finland

Började redan 05:00 för att då gick vi upp och började klä på oss. Suck så segt och hjälp vad lite jag sov tills morgonen då avfärden skulle ske, stordottern har legat och buffats och andats jättetungt bredvid mig.

Kommer så sist och slutligen på båten efter vad som kändes som en evighet - och slänger mig i hytten för att sova ... bägge tjejerna har ju sovit hela vägen ner till båten så de är inte allas lika trötta som mig men jag låter dem springa runt lite själva på båten och fortsätter sova.

Så var det dags för lunchbuffén och om det gick så var denna sämre än den på vägen till Finland, supertrist men jaja...senare fördrev vi tiden med att tjejerna badade, vi gick på taxfree och shoppa massa godis och sen kolla vi film på hytten.

Hjärtat skicka ett sms o säger att han förmodligen är på Tibble o kollar fotboll när vi kommer hem och att vi kan komma dit om vi vill - stordottern blir lyrisk och vill självklart se lite fotboll så vi åker dit det första vi gör. Sen hem och då har jag fått blommor och ett fint presentkort av hjärtat som försenad födelsdagspresent. :)

Kollar in U21 matchen mellan Sverigen - Serbien och sen sover jag .... helt slut

//eVis


Kommentarer
Postat av: P

Det verkar som om ni haft en superskön semester! Jag är inte ledig förrän augusti.. Men just nu sitter jag på balkongen och vilar lite. Mycket skönt:) kram:)

2009-06-24 @ 15:51:16
Postat av: Frida

SV: Hej Eva! Jag gör dom på Vidargatan vid Odenplan. Gör gelé och det är kanonpriser, 450 första gången och 300 för påfryllning :) Säg till om du vill ha namret! Kram



http://fridafranzen.blogspot.com/



2009-06-24 @ 19:50:14
URL: http://fridafranzen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Frida : Ja jag tar gärna nr för min tjej är på semester och jag har redan tappat fyra och är i akut behov av att göra mina igen...



P: va härligt o ha de soft på balkongen :) Ibland saknar jag min tvåa massor - hade supermysig balkong och atmosfär i området där den låg.

2009-06-24 @ 20:44:44
URL: http://.evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0