Sista DAGEN ...Finland

Frukost som vanligt och idag fick vi nästan sällskap av W - men det slutade ändå med att hon somnade om och missade oss :) snacka om att ha sommarlov ...

Efter frukosten så beger så jag och tjejerna oss till Kristinestad för att shoppa haha det går inte, finns knappt några affärer och de som finns är inte direkt uppdaterade - ursäkta nedslaget men vad ska jag säga. Tjejerna dissade direkt butikerna och började fråga efter Gina Tricot och H&M, jag försökte att förklara att dem inte finns här utan möjligen i Vasa eller Helsingfors ...massor av suck och stön men jaja

Jag hittade tillslut varsin present till tvillingarna och riktigt bra sådana som de behöver - och senare även en fin present till W, fast den hittade vi på Vonnes i Lappfjärd, en butik som är nyuppnad med massor av krims och krams i.

Sen hem och slänga i oss middag, J kommer inte till oss utan vi får åka dit - där träffar vi så hela den familjen med morbror, och alla hans barn och barnbarn - mycket trevligt. Innan har vi hämtat momo så hon fick oxå ut en stund och träffa alla de sina avkommor :)

Jag hade ju lovat J (ena tvillingen) att jag skulle komma på hans fotbollsträning och jag hann faktiskt se en halvtimme trots att vi var och hälsa på alla andra innan. Sen in till Sale o köpa fika och bröd som vi ska ha på resan ner till båten i morgon. När jag så körde över hem momo så stannade vi där och fikade med henne och morbror me familjen. Sen hem till P, tjejerna fixade sin packning och jag försöker umgås me P o R sista stunden. Tyvärr så hade tvillingarna hunnit somna så deras presenter får de öppna när de kommer från dagis i morgon.

Nu är allt fixat och jag ska snart gå o lägga mig för att orka köra i morgon - startar 05:00...*suck*

Sov gott
Kram
//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0