Tack och lov för kalender i mobilen

Jag skulle då inte klara en veckas "schema" utan min kalender i mobilen, det plingar till och så har jag fått mig en påminnelse om vad som skall göras idag.

Som tur är har jag fått som vana att lägga in allt så fort det är något som måste kommas ihåg, så även när jag köpte bilen, det ska besiktigas och det var idag. Det plingade till i telefonen vid tiotiden att om en timme ska du besiktiga bilen - shitshitshit jag som inte tog bilen till jobbet idag!!!

fort som attan ner till tunnelbannan och får vänta 3 min tills nästa tåg kommer, när jag kommer till Danderyd så går nästa buss hemåt om 3 min - värsta flytet!! Hem hämta bilen åker till återförsäljaren och hämtar rekvisitionen för besiktningen o sen full fart till V-tuna!

Kommer i tid möter en supertrevlig kille på besiktningen och bilen går igenom, snabbt tillbaka till jobbet och här är jag nu!!

Tjoho

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman, I bland måste man ha tur! Alltid skönt när det flyter på fast det blev fel från början !

Skorna på bilden som du gillade är scorett och är ljusbeiga med matt guldklack och kostade 1299:- tror jag.Trot eller ej men min man kom hem med dom i present till mej i dag , så nu är jag överlycklig ägare till dom med så nu har jag lite att välja på till bröllopet i sommar! Nu ser jag snart i kors och måste upp 05,30 för att fixa här hemma och duka o. hänga upp flaggor och ballonger så vi hinner klart innan det e dax att dra in till uppsala för sonens sista dag i skolan, lät nästan lite nostalgiskt! Det blir hämtning i pyntad fabriksny volvocab .Hoppas bara att det inte blir regn för just nu ser det ju inte så ljust ut och vi som skulle klippa gräs och köra med trimmern i dag,bläää Sov gott

kram kram

2009-06-05 @ 01:56:43
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0