Tisdagsträning på lunchen

tänkte försöka komma igång inge - har ju varit "ledig" från träningen över två veckor nu för att foten ska få vila sig bra, men nu tycker jag att det är nog vill ju köra järnet egentligen och komma i mål så småningom.

Gick så ner på gymmet och tänkte stå på bandet i 15 min som uppvärmning och sen köra ett kort styrkepass efter (överkropp). Jag klarade av 10 min sen började jag känna av foten lite grann och då gick jag av direkt - vill inte behöva börja om med två veckors vila igen!! Efter körde jag kort kort styrkepass för jag blev lite less på foten - duscha och gick och åt lunch ...

Hrm får försöka snart igen o se om det går lite bättre ...

Förbannade fot



//eVis

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara att va envis!

2009-06-30 @ 21:50:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0