Träningsvärk & Skolavslutning

Det har jag idag - jösses i den största muskelgruppen på kroppen så ni kan ju tänka er hur det är att vara jag idag :) men o andra sidan så är det det här jag vill, jag vill att det ska kännas att jag har tränat - blir bara mer peppad att fortsätta när det tar och förhoppningsvis ger något då dessutom. Ska försöka komma iväg till gymmet i morron på dagen (har tagit en semesterdag i morron) och idag blir det vilodag.

Idag har stordottern skolavslutning, hon slutar sexan och till hösten börjar hon med andra ord i sjuan - högstadiet :) min lilla tjej... som blivit så stor :). I morgon är det lilldottern som har skolavslutning, så jag funderar på att åka och köpa en varsin tårta åt dem - eller kanske bara en varsin bakelse för att fira att skolan är slut?!

thithi

Jag hoppas att kanske min mormor kommer och hälsar på ikväll eller i helgen - hon har aldrig varit hemma hos mig där vi bor nu och det vore roligt att få visa henne vårat nya hem nu. Trots att det står under renovering men jajaja hon har det där ögat att se den slutliga produkten med så hon ser nog hur fint det kommer att bli :)

Nu är det jobba jobba jobba som gäller - fick mail från "helpdesk" tidigare idag som sa att min mailbox är snart full - så jag har spenderat morgonen med att arkivera de mail som är viktiga och de som är mindre viktiga har fått åka i papperskorgen... så nu är det rent och fint inför semestern.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0