wOw vilken eftermiddag

vi fick på sjön :)

Det klarnade upp och blev riktigt härligt väder faktiskt. Det var molningt emellanåt men vi fick en del sol oxå - det viktigaste var att det inte regnade och det gjorde det ju inte.

Vi tog det lugnt ut till Saltsjöbaden på P´s båt - och vilken båt sen då :) chefen hade köpt in lite vin som vi smuttade på vägen ut och sen när vi kom till Sjökrogen i Saltsjöbaden så mötte kyparen oss med en bricka välkomstdrinkar. Härligt mottagande.

Middagen var suveränt god och deras efterrättbuffe var inte heller att klaga på, vi var ensamma på krogen nästan hela middagen - precis när vi skulle dricka kaffe kom ett gäng till med båt och la till på bryggan för att även de inta middag på krogen. Kan tänka mig att detta är en välbesökt sommarkrog.

Båtturen hem så slussade vi i Slussen, första gången för mig vilket i sig var en upplevelse. Jag kommer att lägga upp foton här när jag har lagt över dem till datorn bara.

Tack kära kolleger för en härlig kväll som avslutades på Loopen med en Strawberry Daqary

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0