Aerobickondition och solning

L kommer o hämtar mig vid sextiden, innan har jag fixat lite med stordotterns blogg ... www.kottfarslimpan.blogg.se var tvungen att ställa larm på mobilen för att komma iväg i tid, vill ju inte att L ska behöva stå och vänta på mig när hon är så snäll och hämtar mig varje gång vi ska träna.

Kör ett SKÖNT aerobickonditonspass, jag kan koregrafin nu och kan verkligen ta ut rörelserna och känner hur hjärtat pumpar och lungorna krampar :)

Solar efter träningen o sen åker vi och hämtar L´s bonusdotter som har jobbat praktik på ett ålderdomshem. Hem o fortsätter fixa lite me stordotterns blogg och sen blir det nog sängen ... är rätt slut faktiskt ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0