Blir alldeles pirrig ibland

Om jag inte har träffat mitt hjärtat på ett par dagar så kan jag bli helt pirrig i kroppen bara jag ser ett foto på honom o så får jag lite hjärtklappning för att jag blir så glad över att jag fortfarande känner som jag gör för mitt hjärta. Vi har ju trots allt gått igenom en hel del tillsammans - men o andra sidan så har vi ju även försökt att vara ifrån varandra oxå men det gick inte.

I år är det  19 år sedan jag lärde känna hjärtat  och vi har varit tillsammans i 17 år - det är exakt halva mitt liv :) kan ni tänka er ...

Visst e han fin mitt hjärta - älskar dig



//eVis

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Inte det bästa fotot på mig kanske..:-) men jag älskar dig mest i hela världen ändå... puss

2009-03-27 @ 07:37:05
Postat av: eVis eVis

tycker du är superfin ... :) puss

2009-03-27 @ 14:24:19
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0