Fredag - Sahara osv

Jag och L träffades på mitt jobb, tog en skön avslappnande bastu och gjorde oss i ordning i lugn och ro. Träffade de andra på Sahara och började kvällen med Champange me mynta  *mums*.

Maten var strålande bra och helt klart prisvärd, vi fick in 18 st smårätter och grillat kött, massor av mums som man inte tidigare har provat, jag tror vi satt i 2-3 timmar pratade, åt och skrattade.




Från Sahara gick vi vidare till Hard Rock, det var ganska tomt på folk och jag började känna av mina nya skor - så korkat att ta på sig nya skor - men jajaja, vi tog ett par drinkar, gunga lite på höfterna och sen tyckte vi det var dags att gå vidare.

Hamnade på Patricia - påminn mig om att jag ALDRIG mer ska gå med på att gå dit. Varje gång jag har varit där så har det slutat med att jag har gått inom en timme och de har inträde oavsett när man kommer på 120 kr. Så trött på mig själv, det luktar apa (kanske av en förklarlig anledning som inte går att nämna här) och det är fullsmetat av folk på dansgolvet där nere - på dansgolvet där uppe var det liveband som körde någon blandning av Ebba Grön och Bob Marley .. hrm jaja.

L´s sambo HP kommer och hämtar oss från stan och jag slänger mig i sängen när jag kommer hem ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0