Fredag!!!

Det som firades på em var att en av cheferna på våningsplanet hade jobbat inom firman i 30 år ...*grattis*

Jag tog tunnelbanan till Fridhemsplan och gick in på St:Eriks gymnasium och fyra trappor upp - där finns alltså en yrkesskola för alla möjliga sorters skönhetsbehandlingar. Det var fyra elever där som hade ett varsitt "offer" att öva på. Jag skulle få mina ben vaxade ...hrm, har aldrig gjort det någonsin - bara rakat.

AJ AJ AJ vad det gjorde ont. Jag hade med mig kameran men jag tappade allt minne om det och glömde ta kort som jag hade planerat att göra. Men jag kan säga att så här i efterhand så överväger jag att fortsätta att vaxa benen, det blir så lent och fint ....

Hem och sitter i några minuter - sen ska det fixas iordning lilldotter som ska gå på disco. Vi ägnar lite extra tid till att fixa henne och sätter lite mörka slängor med keratinvax ...sminkar henne och sen bär det av. Snart kommer H med syster och lillebebisen C hit och ska vara här medans tjejerna är på discot.

Stordottern är på disco o har varit hos en polare och fixat sig själva ...

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Hej! Hoppas du haft en mysig helg! Det har jag, men idag har jag sååååååååååå tråkigt. Jag hoppas att det blir bättre efter lunch då jag ska åka till stallet!



Mår lite bättre nu, träffade faktiskt en sötnos i fredags, men han har inte svarat på mitt mail som jag skickade igår.. Jag hatar verkligen att vänta på sånt.. Drygt. Men vågar inte maila igen, då tror han väl att jag är en galning;) Du får hålla tummarna för mig! :) Kram//P

2009-03-22 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0