Gick hem lite tidigare

från jobbet igår och blev upphämtad av hjärtat, stordottern och hennes kompis L, vi åkte vidare och handlade. Jag planerer en gooooooood middag tills på lördag. Massa smågott som ska intas - ska nog köpa lite vin tills dess oxå. Sen åkte vi alla hem och jag dammsög plockade och fixade lite.

Hade köpt en välomtalad Champangefärgad hårfärg som jag tänkte jag skulle testa och jag måste nog säga att jag är nöjd med resultatet, det var dessutom enkelt och smidigt att göra det - måste bara köpa ett riktigt bra shampoo och balsam åt mig nu eftersom jag ändå färgar håret rätt ofta.

ÅÅåå så tänkte jag skicka ett foto till min mail så jag kunde lägga upp det här från min Iphone - så går inte det längre, näehä ... får fippla med det senare för nu måste jag jobba

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0