Idag var jag så o fick

mina naglar tillbaka - äntligen känner jag mig hel igen!!! :)

Tjejen som gjorde naglarna har bara hållt på med detta i ett år, hela tiden varit egen och kämpat på. Hon är superduktig och otroligt noggran - allt tog ca 2 timmar. Jag är van med dryga timmen så jag vart lite stressad men samtidigt så är naglarna så grymt bra gjorda så det är absolut värt den där extra tiden.

www.yes4beauty.com



Just nu tittar jag på landskampen, Sverige -Portugal. Pappan i familjen knas är ju givetvist där med sin bror och tittar på matchen, hitintills så har det nog inte varit värt resan, det står 0-0 än så länge och det har varit få bra målchanser.

Stordottern sover över hos en kompis, hjärtat har åkt till jobbet och lilldottern sover.

Snat jag me

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0