Igår kväll ...

Fick veta igår på eftermiddagen att jag ska på lite utflykt på dagen idag, vi ska åka och titta på ett fartyg som kört ner en fyr .. det är liknande dessa händelser som jag jobbar med vardagligen, fast jag får sällan se verkligenheten utanför kontoret - vilket gör detta till en otroligt rolig utflykt.

När jag kom hem ringde L o lät helt förstörd - trött och less helt enkelt men när jag sa att jag ville följa med och träna så blev hon jätteglad och vi bestämde oss för att ta en hellugn kväll efter träningen.

Körde ett kombipass och sedan lång stund i bastun o bara snacka massa strunt - det är så skönt att få dessa stunder tillsammans och tömma oss på massa som vi behöver bli av med. Vi kan verkligen prata om allt och det är sååå skönt, då slipper man gå och bära på det och fundera.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Härligt med vänner !!! Va duktig du e som tränar hela tiden !! Ha en bra men snöig dag , kram :)

2009-03-03 @ 08:39:25
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Annika > Jag skulle nog inte klara mig länge utan L, vi får abstinens ibland men då tar vi igen det ganska snabbt. Häromdagen presenterade hon mig som - "halva jag"... :)

2009-03-03 @ 08:49:34
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Måste åxå säga att du är superduperduktig med din träning! =))) Du kommer bli giftig på stranden i sommar! =) Ja, visst är det härligt med vänner. Får abstinens efter min bästis åxå när vi inte setts på några dagar. Har du sett "Sex in the City" filmen, min bästis brukar säga att hon ska komma och mata mig med glass & youghurt när jag är ledsen. Sån tur man har dem i alla lägen i livet! Kram på dig!

2009-03-03 @ 09:02:33
Postat av: P

En fyr förresten.. =) Vad galet! =) Kram/P

2009-03-03 @ 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0