Igår var vi till Nacka + kalas

Då hjärtats brorsdotter har varit där tidigare och rekommenderar en skobutik som vi vart intresserade av. Alla utom jag hittade skor - billigt så det var en bra tripp. Efter det var det kalas hos hjärtats systerson som fyller 19 år.

Efter det kom M över och köpte min näst senaste mobil ... min W980 ... lite ledsen över att sälja den men jaja jag kan ju inte ha den liggandes hemma bara ...han stannade en stund och snacka lite - alltid lika trevligt, jag tycker mycket om M.

L o hennes två döttrar kom över och kollade in de kläder som vi inte kunde eller ville ha av den säcken med kläder som vi fått av hjärtats chefs dotter som gjort en garderobsröjning. De tog typ det som var kvar så alla kläder kom till använding kan jag gott meddela - himla roligt :) Stordottern fick en helt ny garderob och jag hittade massa roligt som faktikt passade ... *glad*



Kommentarer
Postat av: annika

Kul med lite nygammalt!! Jag brukar lämna säckvis till min syrra så hennes barn har nog kläder ända upp i tonåren fast inte så troligt att dom vill ha dom då men det kan ju funka som skit kläder på landet i alla fall när man e ute o. jobbar !Ha en skön dag !

kram

2009-03-30 @ 11:45:59
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

Kul med lite nygammalt!! Jag brukar lämna säckvis till min syrra så hennes barn har nog kläder ända upp i tonåren fast inte så troligt att dom vill ha dom då men det kan ju funka som skit kläder på landet i alla fall när man e ute o. jobbar !Ha en skön dag !

kram

2009-03-30 @ 11:46:19
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0