Lördag och Söndag

Lördagen var en ren återhämtningsdag - tvättade lite och bara slappade. Lilldottern skulle sova över hos mormor och morfar en natt till bestämdes det, så jag behövde bara hämta stordottern i Åkersberga. Bägge tjejerna har varit på teater och haft det riktigt bra på varsitt håll.

Så igår efter att ha hämtat lilldottern hos mina föräldrar åkte vi ut på stöveljakt. Hemsidan där jag hittade denna stöveln som finns nedan hade listat ett par återförsäljare, åkte o kollade om de fanns där. Ingen av dem hade denna stövel i barnstorlek, så när vi ändå var i Täby C så gick vi in på Din Sko (tack för tipset Anna W) och kollade där. Och där hittade vi dem... ska ta ett foto senare idag och lägga ut - supersnygga men jag fick ändå bråka me lilldottern om att hon skulle ha dem på sig idag när hon gick till skolan.

Senare igårkväll åkte vi ut till familjen Knas - det var säkert ett halvår sedan vi såg dem så det var ett kärt återseende. Pojkarna vart helt stolliga när vi kom, de hade saknat våra tjejer otroligt mycket det märktes direkt. Mamma Knas och jag hamnade i köket och snackade massor och hjärat och Pappa Knas hamnde framför någon fotboll. Hjärtat var i himelriket - en 50" tv och surrondljud på till Canal + Sport ... en bira i handen och bästa polarn mittemot - kan det bli bättre. HÄRLIGT!!!

//eVis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har lite krångel med min mail just nu.. Funderar faktiskt på att starta en ny blogg. Ett tag kändes det onödigt, men nu känns det som att jag behöver skriva av mig igen.. Jag och Han går igenom en väldigt jobbig period nu, det verkar som om han mår superdåligt över det mesta i sitt liv, och det drabbar ju även mig.. =(((( Jag vill ju bara ha honom kvar & han vill ha mig kvar, men det funkar ju inte om vi bara gör varandra illa.. =(((( Testade att säga till honom i fredags att vi inte skulle höras mer, men vi hördes både i helgen och idag....Jag har aldrig tyckt om någon så mycket... ****suck****



Verkar som om du har det bra i alla fall! :) Det är ju toppen! =)



Kram//P

2009-03-16 @ 16:37:26
Postat av: eVis eVis

Du måste ju berätta vad adressen blir på nya bloggen om du bestämmer dig för att börja om igen.

2009-03-17 @ 08:17:13
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Klart jag gör... =))) Vill ju som alltid ha lite kloka råd. Mitt liv är ju lika kaotiskt som vanligt,,,, Kram

2009-03-17 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0