Måndag ..

Börjar måndagen med att åka till företagshälsan och får en spruta ... aj *går in på ICA Maxi innan o hittar fina blommor till kontoret, trodde inte att det skulle gå så fort att komma fram på morgonen.

Om man tittar lite förbi blommorna så ser man en solfjäder - den har jag fått av min kollega som gick bort för ett par år sedan Jan Pettersson, även kallad Petson. Världens supermysigaste farbror som jag någonsin känt ... Det är egentligen lite läskigt hur mycket mer tid man spenderar med sina kolleger i jämförelse med sin egen familj, jag vet inte men jag tycker ändå på något sätt att det känns lite fel.

Nu ska jag försöka komma igång o göra det jag bör ..



//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej stumpan,

Du verkar haft en händelserik helg men också lite jobbig. Inte kul att oroa sej hela tiden för att lill tjejen ska få utbrott eller inte! Har ni varit iväg till läkare med henne eller har ni inte orkat det ( aldrig kul att behöva gå till läkare med sina barn men bupp är ännu jobbigare ).Hoppas det blir bättre i alla fall. Tvättmedlet undrade du över , inget mer speciellt än att det luktar gott,Lavendel, ja jag vet att jag e ett pucko som betalar 140kr för lite lukt men jag gör det inte ofta kan jag säga, och sen så är ju flaskan jättefin så man kan använda den till andra flytande tvättmedel. Ha en bra dag nu !!!!

Kramar

2009-03-09 @ 10:49:32
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Näe inte till någon läkare - bara till bupp, men dem trollade hon bort helt o hållet. Hrm ja jag skulle då inte köpa tvättmedel för 140 kr :)

2009-03-09 @ 12:07:09
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0